Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum,

2010 sangatla pantas berlalu dan sekarang dah pun masuk sehari dalam tahun 2011.
Sempena tahun baru ni saya pun sesaja la nak wat blog...hehe.. sebabnya dulu rasa malas nak wat.. mungkin xter update selalu... tapi last2 pikir..peduli ape kan.
OK la..sebagai starting, elok describe sket2 pasal diri sendiri.. =)

  • nama panggilan: Hani
  • anak sulung dr 3 beradik
  • xsuka makan sayur (tapi apepun kena blaja mkn sket2)
  • amik food technology kat UiTM Shah Alam 2006-2010
  • suka berangan, bercita2 melangit tinggi tapi usaha amatla sket untuk capai cita2 tuh..huuhu... kena masukkan dalam azam tahun baru ni..berusaha keras untuk mencapai sesuatu..chaiyok!
  • ok at least cita2 nak wat blog dah tercapai kan..haha.. xpe2..sedikit demi sedikit...mana boleh accomplish sume dlm satu masa..
  • suka subjek2 bahasa.. xsuka kira2 yang memeningkan kepala..mcm add maths ngan fizik.. Salah satu sebab nak kuar skolah cepat2 dulu adalah kerana tak tahan belajar 2 ketul subjek tuh.. tak paham ape yang dikira.. (T_T)
  • tapi saya pun tak paham kenapa saya amik food tech untuk degree..dan kenapa saya masuk matrik??huhuu...takpela benda dah lepas..cuma still ade regrets sket.. asyik tertanya2 adakah prestasi saya akan jadi lebih cemerlang andainya saya amik subjek linguistik?huhu
Ok dah la tu membebel...lain kali lak sambung..hehe...salam..

No comments: