Sunday, March 27, 2011

Alhamdulillah.... Thank you Allah..

Hari ni sangat lenguh kaki.

Berjalan sakan dari pukul 11 pagi sampai 9 malam. Heehe. Memula jalan2 usya blaus dan tudung kat Jalan TAR, tak sampai setengah jam, dua helai tudung bawal dah berada dalam genggaman. =) Lepas tu mak dgn ayah datang, skali dengan adik yang baru balik dari Jepun. Alhamdulillah dia selamat...

Then, kitorang makan lak kat Sogo. Seperti biasa mesti ada sale punya. Tak taula bila masa yang Sogo ni takde sale. Pelik gak. Huhu. Set cadar ngan comforter boleh tahan la murahnya.. Tapi barang tersebut bukan keperluan kami sekeluarga pada waktu ini jadi tak perlu membazir duit ye... hihi.

Then saya ikut adik g pameran kerjaya anjuran pemuda BN kat PWTC.. time ni dah lenguh kaki. Dah la ramai orang.. ramai lak pemuda2 BN tanya, "Kak/dik, dah daftar SPR blum..?" Saya jawab je dah. Haha. Padahal... =P

Dah tamat sesi kat PWTC, kitorang gi balik kat Jalan TAR sambil bershopping sakan.. dapat 3 blaus.. untuk diri sendiri, untuk mak dan untuk adik kat Beijing. Seronok ye berbelanja.. tapi nanti balik umah sakit pale lak tengok jumlah belanja dalam sehari. Hoho.. Takpela.. skali skala.. hehe..

Papepun, saya bersyukur sebab adik yang kat Jepun dah habis belajar...kerja pun dah menunggu.. Alhamdulillah.. Untuk seketika, bila bersama keluarga, saya terlupa akan keserabutan kerja di sini. Hehe. Alhamdulillah atas segala nikmatMu ya Allah..

Mari kita layan lagu Maher Zain.. hayati liriknya, mungkin akan membuat anda menangis..

No comments: