Sunday, February 20, 2011

Saya suka ini.... BookXcess

Kali ni saya nak tunjukkan satu tempat yang saya suka sangat pergi.. Mungkin dah ramai yang tau, tapi kepada sesiapa yang belum tau, hope entry ini dapat membantu.. (^_____^) ..ni dia tempatnya..




ni Facebook BookXcess.. lokasi, waktu buka sume ada kat situ..sangat menarik untuk pergi sini sebab:
  1. Kedai ni penuh dengan buku yang tersusun kemas, saya suka!
  2. Harga yang amat rendah.. dah berapa biji novel saya sapu kat sini.. semuanya bawah RM20 walaupun hardcover novel...
  3. Selain novel, ada jugak buku2 DIY macam scrapbook DIY, baking cupcakes, macam2 la.. pun harga murah jugak! Rasanya susah nak dapat kat tempat lain dengan harga yang macam BookXcess tawarkan.. hehe
Beberapa gambar untuk tatapan anda...
BookXcess dari luar

Siap ada bakul lagi bagi sesiapa yang suka borong buku =)

Suka rak dekat dinding tu..rasa nak buat jugak kat rumah sendiri nanti..heheh
Just snap this pic coz i love the glossy cover!
Jauh tak beza harga ni? Recommended Retail  Price dan BookXcess price

Sebenarnya, saya boleh habiskan masa berjam2 malah seharian hanya dalam kedai buku je... sebelum ni Popular la jadi kegemaran sebab dapat diskaun untuk ahli.. MPH kurang sket sebab mahal..tapi masuk jela saja suka2.. ;D Tapi skarang ni dah ada BookXcess yang jauh lagi murah..berulang ke situ jela..hehee..

Satu je kelemahan BookXcess ni. Takde novel Melayu..haha. Tapi novel Melayu pun dah murah kan.. agak2 la sume nak murah.. =P

Love to see nice books...♥ oh ye..ini kat Popular Amcorp Mall.. Note book pun saya suka tengok? Hehe..memang!



Kalau ada cadangan buku yang best2, bgtau ye! Dah lama saya xbaca novel yang best.. hehe


No comments: